- Home
- Betaalmogelijkheden
Betaalmogelijkheden
Bij HelloTV kun je bestellingen op verschillende manieren betalen. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, kun je kiezen voor één van de volgende betaalmethoden:
- iDEAL
- Voortuitbetaling
- Creditcard
- Bancontact
- Rembours
- Afhalen
- Cadeaukaarten
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je betaalt via een mobiele app of via jouw desktop in de internetbankieromgeving van jouw eigen bank. iDEAL is snel, simpel en veilig.
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?
Wanneer je voor vooruitbetaling kiest, maak je het verschuldigde bedrag handmatig over naar de bankrekening van HelloTV. Dit doet je onder vermelding van jouw ordernummer. Zodra wij het bedrag ontvangen, wordt jouw product verstuurd, mits op voorraad. Houd rekening met een overboektijd van 1 tot 3 werkdagen. Wil je niet zo lang wachten? Overweeg dan iDEAL. Bij iDEAL weten wij direct of de betaling is goedgekeurd, waardoor je geen rekening hoeft te houden met de overboektijd.
Bankgegevens:
HelloTV.nl
ING bank: NL 73 ING B 0665 919808
onder vermelding van jouw ordernummer
Voor betalingen vanuit België:
ING bank: 66 59 19 808
IBAN: NL 73 ING B 0665 919808
BIC: INGBNL2A
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?
Bij een aantal door ons geselecteerde modellen kun je met creditcard betalen. Dit doe je via een SSL-beveiligde server. Zodra wij jouw Mastercard of Visa creditcardgegevens gecontroleerd hebben, sturen wij de bestelling naar je op.
Wij verwerken jouw betaling direct wanneer je de bestelling plaatst. Het bedrag wordt rechtstreeks van jouw bankrekening afgeschreven.
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?
Bancontact, voorheen Mister Cash, is de bekendste online betaalmethode in België. Bancontact is te vergelijken met het Nederlandse iDEAL. Je betaalt via een mobiele app of via jouw desktop in de internetbankieromgeving van jouw eigen bank.
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?
Betaling onder rembours is veilig en snel: je betaalt jouw bestelling contant en gepast aan de postbode/bezorgdienst op het moment dat deze aan je afgeleverd wordt. Voor remboursbetalingen brengt HelloTV € 9,99 in rekening. De kosten worden aan jouw bestelling toegevoegd nadat je bij het afronden van jouw bestelling voor 'rembours' kiest.
Ben je niet thuis of heb je geen gepast geld in huis? Je kunt jouw bestelling nog binnen drie weken met PIN betalen op een afhaalpunt van PostNL. Let op: dit geldt alleen voor PostNL pakketten. Voor grote pakketten wordt een aparte afspraak gemaakt met de transporteur.
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?
Je kunt jouw bestelling natuurlijk ook afhalen in één van onze winkels. Dit kun je aangeven bij het aanmaken van jouw order. Nadat je een e-mail of telefonisch bericht hebt ontvangen dat jouw bestelling voor je klaar ligt, kun je de bestelling afhalen. Je kunt in onze winkels contant, met pin en met creditcard betalen. Vind de dichtstbijzijnde winkel met openingstijden hier.
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?
In onze HelloTV winkels kun je aankopen doen met onze eigen cadeaukaart. Deze kaarten zijn in al onze winkels te koop en kunnen worden opgewaardeerd tot maximaal €150,-. Na activatie is de kaart nog twee jaar geldig, wat betekent dat je tot één dag voor de vervaldatum aankopen kunt doen.
Let op: de cadeaukaart is alleen geldig voor aankopen in onze fysieke winkels, niet online. Ook kunnen cadeaukaarten niet worden ingewisseld voor contant geld, maar wel in delen worden besteed. Je kunt bijvoorbeeld €100,- en €50,- in twee aparte transacties uitgeven. Het is ook mogelijk om meerdere cadeaukaarten tegelijk in te leveren bij een aankoop.
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?
Onze acties en aanbiedingen zijn altijd persoonlijk en tijdelijk. In de actievoorwaarden staat wanneer de actie geldig is. We bieden geen compensatie op een aankoop die je hebt gedaan vóór een actie , korting of prijsverlaging.
Bij het afrekenen van actie-artikelen in de actieperiode wordt de korting automatisch verwerkt. Als er iets mis is gegaan met het verwerken van de korting, kan je met de aankoopbon naar de klantenservice van de winkel gaan of contact opnemen via [email protected] of via de LiveChat op onze website.
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?